قالب وردپرس

افزونه وردپرس

آموزش وردپرس

دانلود قالب وردپرس,دانلود افزونه وردپرس,دانلود پوسته وردپرس

قالب وردپرس رایگان,افزونه وردپرس رایگان,پوسته وردپرس رایگان
روز تم
خانه / بازاریابی اینترنتی / تفاوت سئو با تبلیغات کلیکی،آموزش قسمت یکم
چگونه بودجه بازاریابی خود را بین سئو و تبلیغات کلیکی تقسیم کنیم؟
چگونه بودجه بازاریابی خود را بین سئو و تبلیغات کلیکی تقسیم کنیم؟

تفاوت سئو با تبلیغات کلیکی،آموزش قسمت یکم

تفاوت سئو با تبلیغات کلیکی،آموزش قسمت یکمReviewed by ناصر دشتی on Sep 1Rating: 5.0

با سری آموزش های بازاریابی اینترنتی همراه شما دوستان عزیز هستم.اگر شما از بازاریابی اینترنتی تا حدودی بدانید و یا اگر در این زمینه مشغول به فعالیت باشید یا تازه فعالیت خود را آغاز کرده باشید ،با تعداد بسیار زیادی از کلمات رایجی که در بازاریابی به صورت مخفف وجود دارد،حتما آشنا شده اید و این کلمات تقریبا گیج کننده می باشد.بعضی از این کلمات را می توان به مانند بهینه سازی نتایج موتورهای جستجو(SEO) ،تبلیغات کلیکی(PPC) ، بازاریابی موتورهای جستجو(SEM) و بسیاری دیگر از اصطلاحاتی که به صورت مخفف در امده است،حال شما می دانید معنی تمامی کلماتی که به اینصورت در آمدند چه می باشد؟

من در این مطلب می خواهم به بازاریابی موتورهای جستجو و دو زیرمجموعه ی اصلی آن یعنی بهینه سازی موتورهای جستجو و تبلیغات کلیکی بپردازم،قبلا هم درباره بازاریابی موتورهای جستجو برای تان توضیحاتی داده ام.تفاوت های بسیاری در بین روش های تبلیغاتی وجود دارد،اما شما می توانید با استفاده درست از آنها ،نتایج شگفت انگیزی در کسب و کار خود به دست آورید.

بازاریابی موتورهای جستجو
بازاریابی موتورهای جستجو یک واژه چتری و بسیار گسترده می باشد که توصیف کننده ،بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد.در واقع می توانیم ان را به صورت فرمولی به شکل زیر بیان کنیم:

بهینه سازی نتایج موتورهای جستجو + تبلیغات کلیکی = بازاریابی موتورهای جستجو
خب اینطوری بهتر یادتون میمونه!!!!!!!!!
برای مثال شاید شما از وسیله ای دارید که قطعات جانبی آن خراب شده است ،سپس در موتورهای جستجو به دنبال آن قطعات می گردید،تا به صورت آنلاین ان را خریداری نمایید،پس از سرچ موضوع موردنظر ،نتایج مختلفی به شما نشان داده می شوداز جمله از نتایج ارگانیک و غیر ارگانیک به شما نشان داده می شود،که در طبقه بندی ، همگی زیر مجموعه بازاریابی موتورهای جستجو قرار می گیرند.یا در واقع به زبان ساده تر ،سرچ هر موضوع یا چیزی موردنظر شما در موتورهای جستجو،نتایجی را به شما ارائه می دهد، که همگی زیرمجموعه ای از بازاریابی موتورهای جستجو می باشند.شما از تبلیغات کلیکی به منظور کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجوی غیر ارگانیک یا یا پرداختی استفاده می کنید و از بهینه سازی موتورهای جستجو برای کسب رتبه بالاتر در نتایج ارگانیک بهره می برید.

برای ادامه به لینک های زیر رجوع کنید:
تفاوت سئو با تبلیغات کلیکی،قسمت دوم
تفاوت سئو با تبلیغات کلیکی،قسمت سوم

باکس دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


قالب وردپرس پوسته وردپرس افزونه وردپرس آموزش وردپرس

پوسته وردپرس

خرید قالب وردپرس

قالب رایگان وردپرس

افزونه رایگان وردپرس

خرید افزونه وردپرس
آموزش رایگان وردپرس