قالب وردپرس

افزونه وردپرس

آموزش وردپرس

دانلود قالب وردپرس,دانلود افزونه وردپرس,دانلود پوسته وردپرس

قالب وردپرس رایگان,افزونه وردپرس رایگان,پوسته وردپرس رایگان
روز تم
خانه / بازاریابی اینترنتی / تفاوت سئو با تبلیغات کلیکی،قسمت سوم
چگونه بودجه بازاریابی خود را بین سئو و تبلیغات کلیکی تقسیم کنیم؟
چگونه بودجه بازاریابی خود را بین سئو و تبلیغات کلیکی تقسیم کنیم؟

تفاوت سئو با تبلیغات کلیکی،قسمت سوم

تفاوت سئو با تبلیغات کلیکی،قسمت سومReviewed by ناصر دشتی on Sep 1Rating: 4.5

با آخرین بخش تفاوت سئو با تبلیغات کلیکی،همراه شما هستم.پس با من همراه باشید تا انتهای مطالب:

تبلیغات کلیکی :
در حالی که سئو در نتایج ارگانیک جستجو تمرکز دارد،تبلیغات کلیکی در ارتباط با تبلیغات و نتایج جستجو قرار می گیرد.تبلیغات کلیکی بر یک فرآیند مزایده با مشارکت موتورهای جستجو تکیه دارد ،با این استراتژی می توانید ، پیشنهاد هایی را برای فضای تبلیغاتی ارائه دهید و میزان ترافیک خود را افزایش دهید.همه ی شماها دوست دارید که تبلیغات تان در رتبه های بالای نتایج جستجوی نشان داده شود و تبلیغات شما را به عنوان یکی از اولین تبلغاتی باشد که کاربران به سراغ آنها می روند و تعداد بازدید کنندگانتان افزایش یابد.دوستان عزیز تنها هدف شما نباید در صدر قرار گرفتن باشد!!!!!!! شما می توانید به راحتی در بین تبلیغات دیگر، رتبه چهارم و پنجم را کسب کنید ولی می بایست از نرخ بازگشت سرمایه بسیار مناسبی در کمپین خود برخوردار باشید.شما با توجه به پیشنهادی که برای فضای تبلیغاتی وکلمات کلیدی خود داده اید،ممکن است از نرخ تبدیل مناسبی در رابطه با تبدیل بازدید کننده به مشتری برخوردار شوید،ولی موفقیت شما تضمین شده نیست!!!!!!!!

برای مثال شما موضوعی را جستجو می کنید،و بلافاصله تبلیغاتی از فروشنگان آن در صدر مشاهده می کنید ،در این حالت تبلیغات پولی یک مزیت دارند،که نه تنها در صدر تبلیغات قرار دارند بلکه با داشتن تصویر توجه شما را به خود جلب می کنند.مشتریان بالقوه به سمت تبلیغاتی می روند که موضوع موردجستجوی آنها را معرفی و نشان دهد.تبلیغات کلیکی برای دسترسی به مخاطبان هدف شما فوق العاده می باشد.در اینجا از کلمات کلیدی مرتبط ،توجه به موقعیت جغرافیایی و توجه به کالای موردنظر،برای قرار دادن تبلیغات در جلوی چشم مخاطبان،استفاده کنید.شما می توانید به محدود کردن بیشتر محدوده عمل خود از طریق استفاده از کلمات کلیدی طولانی جهت پیش بینی عبارات خاصی هستید که انتظار دارید مخاطب به جستجوی آنها بپردازد. برای جلوگیری از کلیک هایی که به ارزش شما نمی افزاید،می توانید از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید.

نتیجه گیری :

اگر می خواهید در زمینه تبلیغات کلیکی یا کسب نتایج ارگانیک از طریق سئو سازی وب سایت خود،بازاریابی انجام دهید،بازاریابی موتورهای جستجو بهترین روش برای شناساندن شما در بازار هدف می باشد.به این راهکارها توجه فرمایید:

در کمپین خود ،ترکیبی از استراتژی های تبلیغات کلیکی و سئو داشته باشید
شما می بایست همواره در فکر ارائه ی محتوای با کیفیتی باشید
تبلیغات و وب سایت شما ریسپانسیو باشد!
مخاطبان خود را به خوبی بشناسید

می توانید برای دیدن قسمت های قبلی این آموزش به لینک های زیر مراجعه نمایید :
تفاوت سئو با تبلیغات کلیکی،قسمت اول
تفاوت سئو با تبلیغات کلیکی،قسمت دوم

باکس دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


قالب وردپرس پوسته وردپرس افزونه وردپرس آموزش وردپرس

پوسته وردپرس

خرید قالب وردپرس

قالب رایگان وردپرس

افزونه رایگان وردپرس

خرید افزونه وردپرس
آموزش رایگان وردپرس