قالب وردپرس

افزونه وردپرس

آموزش وردپرس

دانلود قالب وردپرس,دانلود افزونه وردپرس,دانلود پوسته وردپرس

قالب وردپرس رایگان,افزونه وردپرس رایگان,پوسته وردپرس رایگان
روز تم
خانه / بازاریابی اینترنتی / بازاریابی تبیلغات اینترنتی / اشتباهات مهم در بازار یابی شبکه های اجتماعی،آموزش قسمت سه
Social-Media-Touch-HD-ForWallpapers.com_

اشتباهات مهم در بازار یابی شبکه های اجتماعی،آموزش قسمت سه

اشتباهات مهم در بازار یابی شبکه های اجتماعی،آموزش قسمت سهReviewed by ناصر دشتی on Aug 18Rating: 5.0

در ادامه آموزش اشتباهات مهم در بازار یابی شبکه های اجتماعی به بررسی این اشتباهات مهم میپردازیم و امیدوارم با مطالعه این موارد از آن ها دوری کنید تا بازاریابی بهتری داشته باشید.پس تا انتها همراه من باشید:

نداشتن شخصیت برند: شخصیت برند در بازاریابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بسیاری از شرکت‌ها هنوز با اینکه نتوانسته‌اند برندسازی خوبی داشته باشند و شخصیت برند خود را پیدا کنند، پا در عرصه‌ی بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی می‌گذارند. جالب است بدانید هنوز 22 درصد کمپانی‌ها ارزش ایجاد شخصیت را در بازاریابی برند خود درک کرده‌اند و بقیه هنوز هم با همان حالت قبلی به فعالیت میپردازند و توجهی به برند خود ندارند

ارسال اسپم: همه‌ی کاربران حتی خود شرکت‌ها و بازاریابان آنها از پیام‌ها و پست‌های اسپم ناراحت و فراری هستند؛ ولی بدون هیچ دلیلی به صورت پیاپی و بی‌وقفه برای کاربران و دنبال‌کنندگان خود مطالب مختلف و آزاردهنده ارسال می‌کنند.آن ها توجه ندارند که در صورت تداوم این عمل به کلی اسم شرکت و برند شرکت خود را از بین خواهند برد

انجام کارها به صورت شخصی: در حالی که خیلی‌ها از ابزارهای زمان‌بندی استفاده می‌کنند، در مقابل هنوز خیلی‌ها تمایل دارند خودشان به صورت شخصی تمامی کارهای مربوط به بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی از جمله کمپین‌ها یا ارسال هزاران پیام را بر عهده بگیرند که با این روش هیچگاه به خوبی حق پیام تبلیغاتی شما ادا نمی‌شود.

ارسال پیام مشابه در چند کانال بازاریابی مختلف: بدون شک هر پلتفرمی نیازمند سبک خاصی از ارائه‌ی محتوا و بازاریابی است. حتما پیش می‌آید که کاربران و دنبال‌کنندگان شما در چند شبکه‌ی مختلف پیگیر اخبار و تبلیغات شما باشند که انتشار محتوای تکراری برای آنها آزاردهنده خواهد بود.آن ها با دیدن محتوای تکراری شما در همه شبکه ها نه تنها به خدمات شما جذب نمیشوند بلکه از آن فراری هم میشوند

نداشتن استراتژی مشخص: 90 درصد مشاغل دارای استراتژی استفاده از شبکه‌های اجتماعی هستند؛ بنابراین بدون هرگونه تحلیل کاربردی و مشخص کردن اهدافشان اقدام به برگزاری کمپین یا ارسال محتوای تبلیغاتی نمی‌کنند. ولی همچنان هستند شرکت‌هایی که بدون برنامه اقدام می‌کنند و انرژی، هزینه و وقت خود را بیهوده هدر می‌دهند بسیارند

اشتباهات مهم در بازار یابی شبکه های اجتماعی،قسمت اول
اشتباهات مهم در بازار یابی شبکه های اجتماعی،قسمت دوم

باکس دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


قالب وردپرس پوسته وردپرس افزونه وردپرس آموزش وردپرس

پوسته وردپرس

خرید قالب وردپرس

قالب رایگان وردپرس

افزونه رایگان وردپرس

خرید افزونه وردپرس
آموزش رایگان وردپرس