قالب وردپرس

افزونه وردپرس

آموزش وردپرس

دانلود قالب وردپرس,دانلود افزونه وردپرس,دانلود پوسته وردپرس

قالب وردپرس رایگان,افزونه وردپرس رایگان,پوسته وردپرس رایگان
روز تم
خانه / بازاریابی اینترنتی / آموزش بازاریابی اینترنتی و آنلاین / شیوه های بازاریابی اینترنتی در سال 2016
2237_174

شیوه های بازاریابی اینترنتی در سال 2016

شیوه های بازاریابی اینترنتی در سال 2016

سلام و عرض ادب خدمت دوستان همیشگی روز تم

با توجه به نفوذ فناوری در تمام حوزه ها، جهان امروز دچار یک جهش در پیشرفت های تکنولوژیک شده است. شیوه های بازاریابی اینترنتی که سهم قابل توجهی در سود و منفعت کسب و کارها دارد امسال باید با بررسی و دقت هر چه بیشتری انتخاب شود.

به گزارش پدیده تبار، سال 2015 برای بسیاری از نام های تجاری سال بازاریابی دیجیتال محسوب می شد.

زمانی که مصرف کنندگان برای تاثیر در تصمیم گیری خود جهت خرید و یا استفاده از کالا به شدت به رسانه های آنلاین متکی شدند، اهمیت حضور و احراز وجود یک شرکت در فضای دیجیتال واضح تر گشت.

نام های تجاری به این حقیقت اذعان نموده و برای بهره مندی از این مسئله جایگاه خود را پیدا نموده اند.

2015 سالی بود که برندهای تجاری خواهان دنبال کنندگان بسیار در رسانه های اجتماعی بوده، به عبارتی سالی بود که اتفاقات بسیاری در آن روی داد.

همچنان که با ورود به سال 2016 خوش بین هستیم شرکت های تجاری بیشتری خواهان سهم خود از فضای دیجیتال خواهند بود و پیش بینی می شود بسیاری از نام های تجاری برجسته بازده خوبی خواهند داشت. در صورتی که شرکت های تجاری کوچک نتوانند در فضای دیجیتال با نام های تجاری بزرگتر به رقابت بپردازند کجا می توانند رقابت کنند؟

در نتیجه ی آنچه در بالا ذکر شد، برخی از نکاتی که نام های تجاری بزرگ یا کوچک می بایست برای موفقیت دربازاریابی آنلاینخود در سال 2016 انجام دهند:

1. کیفیت، کمیت را مغلوب می سازد

آخرین آمار در خصوص سرمایه های دیجیتال می تواند طاقت فرسا باشد.

برآورد شده که بیش از 40.9 میلیون نفر به صورت ماهانه بیش از 20 میلیارد صفحه را مشاهده کرده اند.

تعداد ایمیل های ارسالی و دریافتی در روز بالغ بر 205 میلیارد است.

پیش بینی می شودتبلیغات دیجیتالمخارج آگهی های تلویزیونی را در دو سال آینده پشت سر بگذارد.

تمامی این آمار می توانتد ترسناک باشند، اما خبر خوب آن است که اهمیتی ندارد هر روز چه تعداد سرمایه ی دیجیتال و یا پست وبلاگ متبلور می شوند، فرضیه های زیر صحت خواهند داشت.

کیفیت به علاوه کمیت = فرمول برنده

کیفیت بدون کمیت = پیروزی

کمیت بدون کیفیت = باخت

بنابراین نام های تجاری می بایست به جای تمرکز روی ایجاد وبلاگ های پستی متعدد بر روی تولیدمحتوایبا کیفیت از طریق مقالات سفید، کتب الکترونیکی، فیلم، پادکست و امثال آن سرمایه گذاری کند.

به علاوه تمایل به کیفیت باید فراتر از تبدیل محتوای صرف برود. این مسئله باید در کیفیت وب سایتتان (این دیدگاه از سال 2004 غیر قابل دسترس است) و سایر سرمایه هایی که ممکن است داشته باشید، دیده شود. این مورد حتی می بایست در کیفیت پست هایرسانه های اجتماعی و محتوای ایمیل هایتان دیده می شود.

2. ارزش

سوای اطمینان از کیفیت آنچه انجام می دهید، شما می بایست بر روی ارائه ی ارزش به مخاطبان خود تمرکز نمایید.

ارزش آفرینی می تواند به شکل ابزار باشد از اینکه مخاطبان شما در تلاش برای آن هستند، و شما قادر به ارائه ی پاسخ و یا صرفاً اشتراک گذاری چیزی هستید که افراد می خواهند آن را تماشا کنند و یا به صورت آنلاین با ارائه ی لینک به آن و یا به صورت آفلاین از طریق مراجعه به دوستان خود از ان استفاده نمایند، خرسند باشید.

نام های تجاری که ارزش آفرینی می کنند به طور مداوم ترافیک و لینک بیشتری بهوب سایتو سرمایه ها ی دیجیتال خود ارائه می هند تا نام های تجاری که صرفاً می خواهند ” وجود داشته باشند ” .

3. نادیده گرفتن توصیه های اشتباه

در رقابت برای پیروزی در نبردهای دیجیتال، بسیاری از نام های تجاری در معرض توصیه های اشتباه قرار می گیرند. این مسئله احتمالاً نتیجه ی یک قصور یا کاستی می باشد. هر زمان که ایمیلم را چک می کنم به وضوح این مسئله را مشاهده می کنم. از شرکت هایی ایمیل دریافت می کنم که هرگز حتی از وجود آنها اطلاعی نداشتم در این حین آنها محصولات خود را از طریق خبرنامه به من معرفی کرده و از من می خواهند آنها را خریداری نمایم.

کاملا مطمئنم که هرگز چنین نام تجاری را حمایت نکرده و حتی آنها را توصیه نمی کنم . مثال دیگر از زمانی که برند های تجاری به اشتباه مورد توصیه قرار می گیرند زمانی است که شما تحت فشار خرید پیوند جهت تاثیر بر رتبه بندی قرار گرفته و یا زمانی ست که بدنبال یک میانبر برای پیروزی در این رقابت هستید.

فرد مناسبی را برای رسیدگی به بازاریابی خود انتخاب کرده و یا رضایت بخش تر است که تمام افراد تیم خود را آموزش دهید.

3اصل اساسی بازاریابی اینترنتی در سال 2016

بازاریابی لحظه ای

اصطلاحی که به تازگی در فضای بازاریابی دیجیتال رواج پیدا کرده بازاریابی «مایکرو مومنت» یا «لحظه ای» است. این مسئله دلیل موجهی هم دارد. مایکرومومنت ها یا لحظات کوتاه به زمان هایی از طول روز گفته می شود که مصرف کننده با هدف وقت گذرانی یا چک کردن چیزی موبایل خود را بر می دارد.

آمار ها نشان می دهد امریکایی ها به طور متوسط 4.7 ساعت از وقت روزانه ی خود را روی موبایل های هوشمندشان سپری و 41 درصد از آنها در طول یک ساعت بارها موبایلشان را چک می کنند. آنها از موبایل هوشمند خود برای چک کردن شبکه های اجتماعی و ایمیل، پیدا کردن رستورانی مناسب در محدوده ی نزدیک و خواندن نظرات و بررسی کالاها و مقایسه ی قیمت هایشان هنگام خرید بهره می گیرند.

برند های خرد سعی می کنند در همین لحظات کوتاه خود را پیش چشم مصرف کنندگان قرار دهند. کلید تسخیر لحظات کوتاه مشتری ارزیابی نیت مصرف کننده ها و بسنده نکردن به هدفگیری جمعیت شناختی است؛ این یعنی ببینیم انتظارشان از این لحظه چیست. به این ترتیب برند ها می توانند اعلان یا آگهی مناسب خود را برای مصرف کننده ی مورد نظر بفرستند.

تحقیقات تازه ی گوگل نشان می دهد صرفاً از هدفگیری جمعیت شناختی استفاده کردن برای رسیدن به مصرف کنندگان به این معناست که ممکن است 70 درصد از خریداران موبایلی بالقوه ی خود را از دست بدهید. در سال 2016 باید انتظار داشت شرکت های خرده فروشی آنلاین و تجارت الکترونیک به استفاده ی بیشتر از بازاریابی لحظه ای روی بیاورند.

بازاریابی مکانی

فناوری Beacon در سال 2015 پیشرفت زیادی را تجربه کرد و می توان انتظار داشت در سال 2016 کاملاً رایج شود. BI Intelligence در ابتدای سال 2015 پیش بینی کرد این فناوری تا سال 2016 چهل و چهار میلیون دلار به فروش خرده فروشی ها کمک کند.

فناوری Beacon به برند ها اجازه می دهد موقعیت مشتری را در هر لحظه شناسایی کنند و سپس بر اساس آن، آگهی تخفیف و یا هر اطلاعات مفید دیگری که می خواهند را برای او بفرستند. آنها با فراهم کردن ارتباط و ارزش آنی برای مشتری، به دگرسویی تجارت الکترونیک به سمت تلفن های موبایل کمک خواهند کرد. برای مثال، یک فروشگاه پوشاک می تواند هنگامی که مشتری از نزدیکی فروشگاهش در حال عبور است و یا به کسب و کار رقیبش نزدیک می شود به او بن تخفیف ارائه کند.

شخصی سازی روی وبسایت

شخصی سازی کلید بازاریابی موفق است. 73 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند از برندهایی خرید کنند که تجربه ی خرید آنها را برایشان شخصی سازی می کنند. 86 درصد از مصرف کنندگان نیز اعتقاد دارند شخصی سازی در تصمیم خریدشان نقش دارد. بسیاری از برندها این کار را از طریق ایمیل انجام می دهند، اما کاربرد شخصی سازی در سال 2016 گسترش خواهد یافت. معنای این گسترش برای خرده فروشی ها و فروشگاه های آنلاین چیزی نیست جز شخصی سازی آنی روی خود وبسایت.

این می تواند در قالب یک دستیار خرید شخصی روی وبسایت، یک راهنمای تشخیص سبک مورد علاقه، مسیریاب وبسایت، و یا پیشنهاد خرید بر اساس فعالیت ها و انتخاب های قبلی کاربران ظاهر شود. تمام این شیوه های شخصی سازی تجربه ی خریدار، برای استفاده روی موبایل متناسب سازی خواهند شد. صنعت خرده فروشی و تجارت الکترونیک در سال 2016 بیشترین دگرگونی را تجربه خواهد کرد. همه ی این دگرگونی ها نتیجه ی دگرسویی به تجارت موبایلی است. موفق ترین برندها آنهایی هستند که برای بهره گیری از روند های در حال ظهور بازاریابی موبایلی، استراتژی هایی همه جانبه داشته باشند.

منبع: روز تم بزرگترین مرجع آموزش وردپرس و قالب وردپرس و افزونه وردپرس

کلمات کلیدی : شیوه های بازاریابی اینترنتی در سال 2016 , بازاریابی اینترنتی در سال 2016 ,  بازاریابی اینترنتی , شیوه های بازاریابی , اموزش بازاریابی , بازاریابی , بازاریابی لحظه ای  , بازاریابی مکانی

باکس دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


قالب وردپرس پوسته وردپرس افزونه وردپرس آموزش وردپرس

پوسته وردپرس

خرید قالب وردپرس

قالب رایگان وردپرس

افزونه رایگان وردپرس

خرید افزونه وردپرس
آموزش رایگان وردپرس