قالب وردپرس

افزونه وردپرس

آموزش وردپرس

دانلود قالب وردپرس,دانلود افزونه وردپرس,دانلود پوسته وردپرس

قالب وردپرس رایگان,افزونه وردپرس رایگان,پوسته وردپرس رایگان
روز تم
خانه / بازاریابی اینترنتی / آموزش بازاریابی اینترنتی و آنلاین / نقش تحقیقات در موفقیت یک بازاریابی کسب و کار،آموزش قسمت یکم
3470314_864

نقش تحقیقات در موفقیت یک بازاریابی کسب و کار،آموزش قسمت یکم

در ادامه آموزش های بازاریابی و کسب و کار در این قسمت میپردازیم به نقش تحقیقات در موفقیت کسب و کار و یک بازاریابی که این مسئله چقدر میتواند مهم باشد و یک کسب و کار را به موفقیت برساند و یا رو به شکست سوق دهید.پس تا انتهای این آموزش همراه من باشید دوستان عزیز

دوستان عزیز همه ساله با شروع سال جدید بسیار از صاحبان کسب و کار ها و شرکت ها و کارخانه ها، عملکرد خود در سال گذشته را مورد ارزیابی قرار میدهند و بدنبال بهبود قابل توجه در عملکرد و افزایش فروش خود در سال پیش رو هستند. افرادی نیز در این میان قصد دارند کسب و کار جدید خود را راه اندازی کنند.حال در برخی از این کسب و کارها کار فقط به اینصورت است که کالاها و یا محصولاتی را تولید و یا وارد می کنند و در بازار عرضه می کنند و برخی دیگر نیز به ارائه خدمات می پردازند.که این موضوع که در ادامه ذکر خواهم کرد برای هر دو گروه مفید است

دوستان عزیز یکی از مشکلات بسیار مهم در زمینه بازاریابی و روش های آن و ریزه کاری ها و فوت و فن های آن این است که یا خود متخصص این امر باشیم و یا از یک متخصص در این زمینه کمک بگیریم.حال شما باید در ابتدای شروع کردن کسب و کار خود در مورد برخی از روش ها اطلاعاتی داشته باشید و سوالاتی از خود بپرسید.برخی از این سوالات به صورت زیر است:

  • کسب و کار ما چیست؟ قرار است چه کنیم؟
  • ارزش مالی کالا ها و خدمات ما چقدر است؟
  • مشتریان کسب و کار ما چه کسانی هستند؟
  • مشتریان کسب و کار ما چه انتظاراتی دارند؟
  • رقبای ما چه کسانی هستند؟
  • کدامیک از روش های بازاریابی برای کسب و کار ما مفید تر است؟
  • و…

منبع: روز تم مرجع آموزش بازاریابی

باکس دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


قالب وردپرس پوسته وردپرس افزونه وردپرس آموزش وردپرس

پوسته وردپرس

خرید قالب وردپرس

قالب رایگان وردپرس

افزونه رایگان وردپرس

خرید افزونه وردپرس
آموزش رایگان وردپرس