قالب وردپرس

افزونه وردپرس

آموزش وردپرس

دانلود قالب وردپرس,دانلود افزونه وردپرس,دانلود پوسته وردپرس

قالب وردپرس رایگان,افزونه وردپرس رایگان,پوسته وردپرس رایگان
روز تم
خانه / بازاریابی اینترنتی / آموزش بازاریابی اینترنتی و آنلاین / نکاتی مهم و اساسی در مورد مدیریت بازاریابی،قسمت سوم
OptimalClixGraphic

نکاتی مهم و اساسی در مورد مدیریت بازاریابی،قسمت سوم

نکاتی مهم و اساسی در مورد مدیریت بازاریابی،قسمت سومReviewed by ناصر دشتی on Feb 21Rating: 5.0

دوستان عزیز در ادامه موارد گفته شده باید بدانید که ممیزی برند در یک کسب و کار معمولاً بر روی نقاط قوت کسب و کار و ظرفیت های منابع متمرکز است به این دلیل که این عناصر مزیت های رقابتی را افزایش می دهند. نقاط قوت رقابتی کسب و کار می تواند در اشکال مختلفی وجود داشته باشد که برای درک بیشتر باید بدانید که برخی از این اشکال عبارتند از: متخصصین ماهر در یک کسب و کار، دارایی های با ارزش فیزیکی آن کسب و کار گفته شده، دارایی های با ارزش انسانی، دارایی های با ارزش سازمان، دارایی های نامشهود ارزشمند، قابلیت های رقابتی، ریسک های سرمایه گذاری مؤسسه های تعاونی.

دوستان عزیز نکته مهم دیگری که وجود دارد نیز این است که این نوع ممیزی، تلاش می کند تا اطمینان حاصل شود که یک کسب و کار شایستگی های برجسته ی خود را در طول دوران بودنش حفظ می کند تا از آن برای ایجاد و تقویت مزیت رقابتی بهره ببرد.یک ممیزی برند موفق به دنبال تعیین سرمایه گذاری کسب و کار در بهترین حالت در یک صنعت و همچنین سطح تخصص ها و نقاط قوت منابع و قوی ترین توانایی های رقابتی، با هدف شناسایی موقعیت یک کسب و کار و عملکرد آینده است.

دوستان عزیز مفهوم اساسی ممیزی نام تجاری در یک کسب و کار تعیین این است که آیا نقاط قوت منابع یک کسب و کار دارایی های رقابتی آن کسب و کار است و یا بدهی های رقابتی آن؟

منبع : روز تم مرجع آموزش بازاریابی محتوا

باکس دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


قالب وردپرس پوسته وردپرس افزونه وردپرس آموزش وردپرس

پوسته وردپرس

خرید قالب وردپرس

قالب رایگان وردپرس

افزونه رایگان وردپرس

خرید افزونه وردپرس
آموزش رایگان وردپرس