قالب وردپرس

افزونه وردپرس

آموزش وردپرس

دانلود قالب وردپرس,دانلود افزونه وردپرس,دانلود پوسته وردپرس

قالب وردپرس رایگان,افزونه وردپرس رایگان,پوسته وردپرس رایگان
روز تم
خانه / بازاریابی اینترنتی / آموزش بازاریابی اینترنتی و آنلاین / نکاتی مهم و مورد نیاز در مورد مدیریت بازاریابی،قسمت دو
Internet-marketing2

نکاتی مهم و مورد نیاز در مورد مدیریت بازاریابی،قسمت دو

نکاتی مهم و مورد نیاز در مورد مدیریت بازاریابی،قسمت دوReviewed by ناصر دشتی on Feb 21Rating: 5.0

دوستان عزیز همانطور که پیشتر گفتیم شایع ترین موارد در تحقیقات داد و ستد عبارتند از:

  • تکنیک های تجربی مانند آزمون های بازار مورد بعدی را تشکیل میدهد
  • مورد نهایی در این زمینه نیز تکنیک های مشاهده ای مانند مشاهده قومی (در محل) است
  • مورد نخست در این زمینه تحقیقات بازاریابی کیفی، از جمله گروه های متمرکز و انواع مختلف مصاحبه است.
  • مورد دوم تحقیقات بازاریابی کمی، مانند بررسی های آماری.

دوستان عزیز علاوه بر موارد گفته شده مدیران بازاریابی همچنین ممکن است اسکن های مختلف محیطی و فرآیندهای هوش رقابتی برای کمک به شناسایی روند و اطلاع از تجزیه و تحلیل بازاریابی شرکت را طراحی و نظارت کنند که این کار برای کسب و کاری که ان را مدیریت میکنند اهمیت بسیاری دارد

در ادامه اموزش های بازاریابی و تجارت الکترونیک همراه شما دوستان عزیز هستیم با قسمت دوم اموزش نکاتی مهم در مورد بازاریابی که در قسمت قبل در مورد آن به اندازه ای صحبت کردیم و در این قسمت نیز به بررسی ادامه موارد موجود در این زمینه میپردازیم.پس دوستان عزیز تا انتها با من همراه باشید .

دوستان عزیز شما در زمینه مدیریت بازاریابی باید بدانید که ممیزی نام تجاری یا همان برند یک معاینه کامل از موقعیت فعلی نام تجاری در صنعت نسبت به رقبای خود و بررسی اثربخشی آن است. در ممیزی نام تجاری، پنج پرسش باید به دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند. این پنج پرسش به صورت زیر است:
1. استراتژی برند در حال حاضر به خوبی کار می کند؟
2. نقاط قوت و نقاط ضعف شرکت و کسب و کار چه هستند؟
3. فرصت ها و تهدیدات خارجی که متوجه کسب و کار ما هستند کدام ها هستند؟
4. قیمت و هزینه های کسب و کار در رقابت چگونه هستند؟
5. موقعیت رقابتی کسب و کار در مقایسه با رقبا چقدر قوی است؟ و شرکت با چه مسائل استراتژیک روبرو است؟

به طور کلی، هنگامی که یک کسب و کار در حال انجام یک ممیزی برند است، هدف اصلی آن کشف نقاط قوت در منابع، کمبودها، بهترین فرصت های بازار، تهدیدات خارجی، سودآوری آینده، و جایگاه رقابتی است.

همچنین مشخص می سازد آیا حاشیه سود شرکت در حال بهبود است یا کاهش می یابد، و در مقایسه با حاشیه سود شرکت خودی حاشیه سود رقبا در چه وضعیتی است؟ دوستان عزیز علاوه بر این موارد گفته شده، ممیزی نام تجاری در مورد روند سود خالص کسب و کار، بازگشت سرمایه گذاری های موجود و ارزش اقتصادی تثبیت شده ی آن تحقیق می کند و تعیین می کند قدرت مالی کسب و کار و رتبه بندی اعتباری در حال بهبود و یا بدتر شدن است. دوستان عزیز این نوع ممیزی در مدیریت کسب و کار همچنین تصویر و شهرت یک کسب و کار از منظر مشتریان خود را مورد ارزیابی قرار می دهد. علاوه بر این، ممیزی نام تجاری در یک کسب و کار در صنعت و یا موارد دیگر در جستجوی این بر می آید که آیا این کسب و کار گفته شده به عنوان رهبر صنعت در فن آوری، ارائه محصول و یا نوآوری خدمات، خدمات استثنایی به مشتریان، و دیگر مسائل مربوطه که مشتریان با استفاده از آن در مورد اولویت یک نام تجاری تصمیم گیری میکنند شناخته شده است؟

دوستان عزیز ممیزی برند عناصر استراتژیک مورد نیاز برای بهبود موقعیت نام تجاری و قابلیت های رقابتی در صنعت را فراهم می سازد.حال در این زمینه که شما با ممیزی در برند آشنا شدید باید بدانید که این ممیزی نام تجاری بررسی می کند آیا سهم بازار کسب و کار در حال افزایش است، کاهش می یابد و یا ثابت است؟

در ادامه این آموزش حرفه ای در قسمت نهایی نیز همراه من باشید دوستان

منبع: روز تم مرجع آموزش بازاریابی محتوا

باکس دانلود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


قالب وردپرس پوسته وردپرس افزونه وردپرس آموزش وردپرس

پوسته وردپرس

خرید قالب وردپرس

قالب رایگان وردپرس

افزونه رایگان وردپرس

خرید افزونه وردپرس
آموزش رایگان وردپرس